Jest to wymarzony kurs dla trzy-, cztero- i pięciolatków. Podobnie jak w poznawaniu języka ojczystego dzieci potrzebują czasu na osłuchanie się z językiem angielskim zanim zaczną mówić. Dodatkowo, dzieci posługują się myśleniem konkretnym, co znaczy, że łatwiej zapamiętują język, gdy mogą coś zobaczyć, dotknąć, powąchać, a nawet posmakować.
Celem kursu jest zatem uaktywnienie i wykorzystanie wszystkich zmysłów w procesie uczenia się, tym samym pobudzenie i zachęcenie małego człowieczka do dalszej eksploracji języka (w oparciu o naukę języka drugiego ESL). Aktywacja wszystkich zmysłów powoduje, iż dziecko nigdy się nie nudzi, chociaż z natury posiada krótki okres koncentracji uwagi. Środowisko, w którym się dziecko uczy powinno być jak najbardziej zbliżone do tego, w którym przebywa na co dzień. Oznacza to ruch, zabawę, a także aktywność fizyczną. Aby to jednak uzyskać musi być zapewnione poczucie bezpieczeństwa oraz życzliwość ze strony otoczenia.
I to wszystko i jeszcze więcej mają zapewnione nasi milusińscy, do których dyspozycji jest salka zaprojektowana wyłącznie dla nich. Czasami zamienia się w ciemną salę kinową, dostarczając przy tym niesamowitych wrażeń, innym razem zamienia się w plac zabaw, a jeszcze innym przypomina teatr lub wystawę sklepową. Oczywiście to wszystko sprawia, że dzieci kończą zajęcia we wspaniałym humorze, a ich atmosfera jeszcze na długo pozostaje w ich pamięci. I taka jest właśnie struktura naszego kursu, który obfituje w różnorodność materiałów dydaktycznych: DVD, plakatów, kart obrazkowych (flashcards) i wielu innych.
Walory kursu
Najważniejsze walory kursu z uwzględnieniem metody on i off-book'a:
- Wprowadzanie wszystkich nowych słów za pomocą kolorowych kart obrazkowych, które ułatwiają dzieciom ich zapamiętywanie i właściwe użycie.
- Prezentacja materiału językowego w oparciu o autentyczne dialogi, które ułatwiają dzieciom naśladowanie dźwięków, akcentu i intonacji, a także tekstu bajek
- Piosenki, rymowanki i gry językowe
- Cykliczne utrwalanie wcześniej wprowadzonego słownictwa i struktur
- Kartoniki obrazkowe, plakaty (Picture Word Cards)
- Kasety i płyty CD z autentycznymi nagraniami
- Bajki prezentowane w wersji kinowej - np.: "The Ugly Duckling"
- Filmy animowane i interaktywne
- Wykorzystanie pacynek jako elementu zabawy i urozmaicenia, które zmniejszają poziom zahamowania u najmłodszych.